donderdag 3 mei 2012

Vogelhuisjes Babykamer en Kinderkamer

Al enige tijd was ik aan het loeren naar die prachtige Vogeltjes bij de groothandel. Ik vond ze zo schattig, maar had geen flauw idee wat ik er mee kon. Uiteindelijk toch maar zo'n lief vogeltje gekocht. Al is het maar gewoon voor de heb. En zo kon ik er toch af en toe naar kijken.

Nu verkopen we in de webshop ook leuke vogelhuisjes voor de Kinderkamer of Babykamer. Dus Tadáááá we zetten nu zelf ook de leukste Kinderkamer Vogelhuisjes in elkaar. Het eerste setje vogelhuisjes kun je hier bewonderen. Via de website kun je dit setje ook kopen. Je vind ze in de categorie Kinderkamer Accessoires.

De Vogelhuisjes hebben beide een dak bekleed met prachtig kant, bij het grote vogelhuis is dit grijs. Het kleine Vogelhuisje heeft wit kant met bloemetjes. Verder zijn ze beide gedecoreerd met roze satijnlint met stippen erop en kanten strikjes in wit. Zig Zag band en zilveren roosjes maken het dakje van het vogelhuisje compleet. Roze Roesjes band is gebruikt voor het kleine huisje, dit lijkt net een klein hekje wat rond een tuintje gaat. Groene metalen roosjes decoreren het tuintje van het grote vogelhuisje. Hier omheind met roze ruitjes lint. Én... op het grote vogelhuisje prijkt dan mijn lieve vogeltje. Hij is erop geplakt en gluurt nog even achterom voor hij naar binnen gaat...
Kijk eens bij ons op de site, ook voor leuke Babykamer Accessoires.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten